تفاوت بین شماره NIE اسپانیا با شماره TIE اسپانیا

افرادی که به دنبال دریافت اقامت اسپانیا و بعدا ملیت اسپانیا هستند معمولا بین شماره NIE و شماره TIE هنوز سردرگم هستند و این در حالی است که این دو شماره برای دریافت اقامت اسپانیا اهمیت زیادی دارد.

شماره NIE در واقع شماره شناسایی اتباع خارجی است که تخصیص این کد برای امور اقتصادی و دارایی و اداری اسپانیا اهمیت دارد. به عنوان مثال برای سرمایه گذاری در اسپانیا و ملک در اسپانیا داشتن شماره NIE الزامی است.

TIE کارت شناسایی افراد خارجی است که به منظور اقامت و یا ویزا اسپانیا برای افرادی که غیر اتحادیه اروپایی هستند صادر می شود. در واقع افرادی که قصد دارند بیش از شش ماه اقامت در اسپانیا را داشته باشند باید کارت شناسایی خارجی یا TIE دریافت کنند. TIE در اصل مجوز اقامت افراد خارجی بیش از مدت تعیین شده است. TIE نیز خود دارای یک شماره است که همانند NIE برای شناسایی فرد به کار می رود.

بنابراین اگر قصد سفر و اقامت در اسپانیا برای مدت مشخصی را دارید باید TIE دریافت کنید واگر قصد دارید اقدام به املاک و مستغلات اسپانیا بکنید، وام بگیرید و یا تعهد مالی برای خود ایجاد کنید، افتتاح حساب بانکی در اسپانیا داشته باشید، مالیات هر چیزی را نیاز باشد بدهید و یا اگر ارث و دارایی در اسپانیا را قصد دارید به دست بیاورید باید شماره NIE دریافت کنید.

همچنین لازم به توضیح است دریافت برخی از مدارک و گواهینامه های بین المللی مانند گواهینامه رانندگی در اسپانیا نیز نیاز به دریافت کد شناسایی خارجی NIE دارد. با این توضیحات ممکن است برخی از افراد هر دو شماره NIE و کارت TIE را الزاما موظف باشند دریافت کنند. مثلا فردی که اقامت اسپانیا را در کنار ملک در اسپانیا می خواهد.

 


travelsahelaftab2019 اسپانیا ,شماره ,دریافت ,اقامت ,شناسایی ,خارجی ,اقامت اسپانیا ,شناسایی خارجی ,دریافت کنند ,دریافت کنید ,اسپانیا برای ,دریافت اقامت اسپانیا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

amoraclx79 website فروشگاه اینترنتی زناشویی مدیناس برتر ولی الله سفارش استیکر تلگرام و سفارش انیمیشن های تبلیغاتی و مناسبتی